Imos facer un estudo da
publicidade no momento actual e no contorno no cal nos atopamos, para elo os
alumnos do Ciclo Superior de Xestión
Comercial e Marketing, realizarán un proxecto de colaboración no cal
farán un mix de Comunicación ( Publicidade, Relacións Públicas, Promocións…)
para as súas empresas ( dentro do módulo de Proxecto Integrado),donde tentaran
crear unha marca colectiva que se posicione baixo do selo de calidade. Dita
marca deberá alonxarxe da publicidade tipo que nos inunda, e buscar fórmulas
innovadoras que acerquen ó consumidor a unas empresas menos comerciais.
Antes de crear esta marca
partirán da análise da publicidade que están percibindo na área na cal vivimos,
para poder establecer os parámetros que definen a influenza da mesma no
consumidor .
1.- PLANIFICACIÓN
EXEMPLOS PRESENTACIÓNS
1.- PLANIFICACIÓN
1º TRIMESTRE
|
2º TRIMESTRE
|
3º TRIMESTRE
|
|||||||||||||||||||||||||
Outubro
|
Novembro
|
Decembro
|
Xaneiro
|
Febreiro
|
Marzo
|
Abril
|
Maio
|
Xuño
|
|||||||||||||||||||
Unidade
1
|
|||||||||||||||||||||||||||
Unidade
2
|
|||||||||||||||||||||||||||
Unidade
3
|
|||||||||||||||||||||||||||
Unidade
4
|
|||||||||||||||||||||||||||
Unidade
5
|
|||||||||||||||||||||||||||
Unidade 1.- En
Investigación Comercial e Políticas de Marketing: 1h á semana para recollida de
información, documentación e investigación de mercados.
·
Tarefa
1.- Información, localización documentación por parte do profesorado
·
Tarefa
2.- Recompilación de información sobre :
o
1.-
“ Por terras de Ulloa…”
o
2.-
“ A agricultura heroica…”
o
3.-
“ Galicia Calidade…”
o
4.-
“ Desde Coruña para o mundo…”
Unidade 2.- En Marketing no punto de venda,
LoxísticaC. Fol e Xestión Comercial: 2 h. semanais para deseño de actividades
que reflictan a información recompilada co fin de compartila con outros grupos.
·
Tarefa
3.- Desenvolvemento dos tres obxectivos finais, buscando as formas de
publicitar as súas empresas:
o
“ Proxecto diferenciador de cada unha das empresas “
Unidade 3.- En Informática, Inglés e Proxecto
Integrado: 1 h/semana para realizar un “ Proxecto de Comunicación Conxunto “
para dar a coñecer as “ súas empresas” publicitandoas innovadoramente.
·
Tarefa
4: “ Proxecto de Comunicación Conxunto”
Unidade 4.-Publicación de contidos na web
·
Tarefa
5: Subir á web ó proxecto
Unidade 5.- Avaliación e conclusións
·
Tarefa
6 : Recollida das valoracións e análise das mesmas.
2.- EXEMPLOS DE PRESENTACIÓNS
2.- EXEMPLOS DE PRESENTACIÓNS
Eg ppt 50 70 from Estrella Freire
3.- VIDEO PUBLICIDAD CON VALORES
3.- VIDEO PUBLICIDAD CON VALORES
4.- PRESENTACIÓN ALUMNOS POLITICAS MARKETING ( profesora Chelo Lodeiro)
ACTIVIDADES GALICONS 14-15
FASE 1.- INVESTIGACIÓN : o alumnado investiga como se publicitan, promocionan ... diversas empresas.
FASE 2.-VIDEOS RECOPILATIVOS DE INFORMACIÓN SOBRE :
2.1 POR TERRAS DA ULLOA
2.2 A AGRICULTURA HEROICA
2.3 GALICIA CALIDADE
2.4- DENDE CORUÑA....
FASE 3 .- Elaboración de proxectos individuais , onde cada participante deberá de crear unha empresa, o seu logo e definir como publicitala. 3.1- Vídeo resumo de presentación dos proxectos.
FASE 4:- cada participante crea unha páxina de facebook, onde consta a que se adica a súa empresa así como logo e ofertas da mesma.
FASE 5 :- PROXECTO COMUN: ZALACOMMUNITTY
Páxina de facebook: davidlamela13@gmail.com
contrasinal: XestionZalaeta Dentro da paxina crease o grupo Zalacommunity, no cal integranse todas os proxectos creados. https://www.facebook.com/groups/824828617571348/ Pasase enquisa 'o alumando, que valora positivamente o proxecto. |
|