Zalagalicons 14-15

Imos facer un estudo da publicidade no momento actual e no contorno no cal nos atopamos, para elo os alumnos do Ciclo Superior de Xestión  Comercial e Marketing, realizarán un proxecto de colaboración no cal farán un mix de Comunicación ( Publicidade, Relacións Públicas, Promocións…) para as súas empresas ( dentro do módulo de Proxecto Integrado),donde tentaran crear unha marca colectiva que se posicione baixo do selo de calidade. Dita marca deberá alonxarxe da publicidade tipo que nos inunda, e buscar fórmulas innovadoras que acerquen ó consumidor a unas empresas menos comerciais.

Antes de crear esta marca partirán da análise da publicidade que están percibindo na área na cal vivimos, para poder establecer os parámetros que definen a influenza da mesma no consumidor .


1.- PLANIFICACIÓN


1º TRIMESTRE
2º TRIMESTRE
3º TRIMESTRE
Outubro
Novembro
Decembro
Xaneiro
Febreiro
Marzo
Abril
Maio
Xuño
Unidade 1



















Unidade 2


















Unidade 3





















Unidade 4

























Unidade 5



























Unidade 1.- En Investigación Comercial e Políticas de Marketing: 1h á semana para recollida de información, documentación e investigación de mercados.
·         Tarefa 1.- Información, localización documentación por parte do profesorado
·         Tarefa 2.- Recompilación de información sobre :
o    1.- “ Por terras de Ulloa…”
o    2.- “ A agricultura heroica…”
o    3.- “ Galicia Calidade…”
o    4.- “ Desde Coruña para o mundo…”
Unidade 2.- En Marketing no punto de venda, LoxísticaC. Fol e Xestión Comercial: 2 h. semanais para deseño de actividades que reflictan a información recompilada co fin de compartila con outros grupos.
·         Tarefa 3.- Desenvolvemento dos tres obxectivos finais, buscando as formas de publicitar as súas empresas:
o       “ Proxecto diferenciador  de cada unha das empresas “
Unidade 3.- En Informática, Inglés e Proxecto Integrado: 1 h/semana para realizar un “ Proxecto de Comunicación Conxunto “ para dar a coñecer as “ súas empresas” publicitandoas innovadoramente.
·         Tarefa 4: “ Proxecto de Comunicación  Conxunto”

Unidade 4.-Publicación de contidos na web
·         Tarefa 5: Subir á web ó proxecto
Unidade 5.- Avaliación e conclusións

·         Tarefa 6 : Recollida das valoracións e análise das mesmas.




2.- EXEMPLOS DE PRESENTACIÓNS 


EXEMPLOS PRESENTACIÓNS
Eg ppt 50 70 from Estrella Freire


3.- VIDEO PUBLICIDAD CON VALORES




4.- PRESENTACIÓN ALUMNOS POLITICAS MARKETING ( profesora Chelo Lodeiro)


ACTIVIDADES GALICONS 14-15

FASE 1.- INVESTIGACIÓN : o alumnado investiga como se publicitan, promocionan ... diversas empresas. 


FASE 2.-VIDEOS RECOPILATIVOS DE INFORMACIÓN SOBRE :


2.1  POR TERRAS DA ULLOA 








2.2  A AGRICULTURA HEROICA 








2.3 GALICIA CALIDADE






2.4- DENDE CORUÑA....











FASE 3 .- Elaboración de proxectos individuais , onde cada participante deberá de crear unha empresa, o seu logo e definir como publicitala.

3.1- Vídeo  resumo de presentación dos proxectos.


  • Ideas innovadoras


  • Import-export

  • Hostelería


  • Outras tendas



FASE 4:- cada participante crea unha páxina de facebook, onde consta a que se adica a súa empresa así como logo e ofertas da mesma. 

FASE 5 :- PROXECTO COMUN: ZALACOMMUNITTY

Páxina de facebook: davidlamela13@gmail.com
contrasinal: XestionZalaeta

Dentro da paxina crease o grupo Zalacommunity, no cal integranse todas os proxectos creados.

https://www.facebook.com/groups/824828617571348/


FASE 6.- REALIZACION AVALIACION

Pasase enquisa 'o alumando, que valora positivamente o proxecto.





















.