Comercio on-line

O Ecommerce .electroniccommerce en inglés), consiste na compra e venda de produtos ou de servizos a través de medios electrónicos, tales como Internet e outras redes informáticas.



TRABALLO A DESENROLAR : 


APORTACIÓNS ALUMNOS

18 comentarios:

  1. Grazas a que o proceso de compra-venda realízase en internet, cada unha das partes pode estar nun lugar distinto e a tempos distintos.
    Desde a nosa tenda situada no barrio coruñés do Agra do Orzán, poderemos ofertar os nosos produtos en todo o territorio nacional e internacional

    ResponderEliminar
  2. Vantaxes do comercio electrónico:
    Non hai que facer colas para comprar, polo que os clientes estarán satisfeitos e repetirán a experiencia de compra na nosa tenda.
    Non hai limitacións nin condicionamientos de espazo. Grazas á xestión web, podemos dispoñer do stock directamente do proveedor.
    Facilidade para gestionar o inventario de forma que os clientes saben no momento si está dispoñible o que buscan.
    Capacidade para facer un seguimiento exhaustivo do produto durante o transporte.

    ResponderEliminar
  3. Inconvintes:

    Falta de comunicación e relación persoal.
    Imposibilidad de probar o produto antes de compralo.
    Medo d os clientes aos pagos fraudulentos, a estáfalas e ao roubo da información persoal (hackers)
    Incomodidad para as devoluciones
    Atraso na recepción dos produtos non virtuales (como mínimo un día).
    A través do noso traballo diario intentaremos minimizar estes inconvenientes.

    ResponderEliminar

  4. A transación leva menos tempo e é máis facil de realizar
    A plataforma de oferta está en constante actualización
    O cliente pode manifestar o seu conformidad ou disconformidad de inmediato a través da páxina
    A rede conta con ferramentas melloradas que manteñen a veracidad dos movementos efectuados a través dela

    ResponderEliminar
  5. Seguridade no comercio electrónico:
    Os usuarios deben coñecer os ataques que roldan a rede, para tomas as medidas de seguridade pertinentes e, previr así, que o seu ordenador ou o sistema de ordenadores da súa empresa véxase afectado.

    ResponderEliminar
  6. Seguridade:
    A seguridade connota a viabilidad do comercio electrónico. O transmitir información a través de medios informáticos implica innumerables riscos. A situación actual de desenvolvemento, computacional e de redes de información, puxo de manifesto a importancia de detecrae, previr e denegar as violacións á seguridade informática.

    ResponderEliminar
  7. Por que incorporarse ao comercio electrónico?
    Tenda sumamente útil
    Custos de manter un espazo físico: elevados
    Comercio online para a mercería:
    - mellor racionalización dos custos
    - presentar ao consumidor mellor selección de produtos

    ResponderEliminar
  8. Vantaxes de usar e-commerce :
    Aumento do horario de atención ao cliente
    Competir nun libre mercado
    Marketing de gran alcance
    Aumentar a carteira de clientes da empresa
    Costo de mantemento na rede: FIXO
    Servizo innovador
    Rápido e relativo baixo costo
    Intercambio electrónico de datos
    Fortalecimiento que a marca poida alcanzar en Internet

    ResponderEliminar
  9. A seguridade no comercio electrónico é de suma importancia
    Empréganse os seguintes sistemas de seguridade:
    A encriptación
    A firma digital
    Protocolo SET; dirixe os seus procesos a:
    Proporcionar a autentificación necesaria.
    Garantir a confidencialidad da información sensible.
    Preservar a integridad da información.
    Definir os algoritmos criptográficos e protocolos necesarios para os servizos anteriores
    Firmas electrónicas: Quen envía unha mensaxe, cifra o seu contido coa súa clave privada e quen o recibe, o descifra coa súa clave pública.
    Criptografía: É o uso de mensaxes encubertas, códigos e cifras.
    Lexislación : Evitar perdidas de violación de marcas ou de dereitos de autor

    ResponderEliminar
  10. Vantaxes:
    Atópase aberto as 24h todos os días do ano.
    Os clientes poden acceder desde calquera lugar.
    Os custos de implantación son máis baixos que para calquera outro comercio convencional.
    Publicidade a baixo custo.
    Seguridade no cobro.
    Información directa dos consumidores e seguimiento informático dos datos.

    ResponderEliminar
  11. Inconvintes:
    Inadecuada xestión da publicidade en redes sociais, blogs..
    Maior competencia.
    Desconfianza do cliente ante a forma de pago, a calidade, ou servizo
    Unha mala xestión da distribución pode elevar considerablemente os custos.
    Impórtelos económicos moi pequenos ou moi grandes poden supoñer un problema

    ResponderEliminar
  12. As repercusiones que afectan máis ás empresas son:

    Capacidade para acceder a mercados e clientes potenciais a un custo moi reducido.
    Accesibilidad da tecnoloxía.
    Posibilidade de mellorar as capacidades da empresa.
    Posibilidade de mellorar as capacidades da empresa.

    ResponderEliminar
  13. A conclusión é que se trata da gran oportunidade para a PEME española de ser competitiva a nivel mundial. Non polo diñeiro que pode gañar de forma inmediata, que seguramente será pouco, senón polas posibilidades que abre a futuro un mercado que acaba de nacer.

    ResponderEliminar
  14. A seguridade no comercio electrónico e específicamente nas transacciones comerciais é un aspecto de suma importancia. Para iso é necesario dispoñer de un servidor seguro a través do cal toda a información confidencial é encriptada e viaxa de forma segura.

    ResponderEliminar
  15. Existe un risco no comercio electrónico, ao realizar unha transacción por Internet, o comprador teme pola posibilidade de que os seus datos persoais (nome, dirección, número de tarxeta de crédito, etc.) sexan interceptados por "alguén?.

    ResponderEliminar

  16. Desenvolvéronse sistemas de seguridade para transacciones por Internet: Encriptación, Firma Digital e Certificado de Calidade, que garanten a confidencialidad, integridad e autenticidad respectivamente.

    ResponderEliminar
  17. A Internacionalización, é un complemento imprescindible nun plan de crecemento en calquera empresa ou proxecto digital, coa vantaxe que neste segundo modelo de mercado existen oportunidades que permiten xerar os primeiros pasos sen necesidade de trasladar as estruturas produtivas ou de almacenaje.

    ResponderEliminar
  18. As ofertas Geolocalizadas, cada vez que se xuntan terminos como Apps, Geolocalización e Ofertas está claro que xorde a oportunidade de acompañar ao consumidor no momento da verdade onde pode realizar a conversión final dunha venda.

    ResponderEliminar