Publicidade

A publicidade

TRABALLO A REALIZAR

APORTACIÓNS ALUMNOS


11 comentarios:

  1. Os pequenos establecementos deben ter en conta que:.
    Coñecer moi ben o produto ou servizo que se dá.
    Revisar se nel existen fallos que provoquen poucas compras.
    Detectar as forzas e debilidades, para reforzalas ou diminuílas.
    Coñecer o produto ou servizo que ofrece a competencia.
    Verificar a calidade do produto ou servizo.
    É necesario coñecer a misión e visión da empresa, débese estar

    ResponderEliminar
  2. Tamén han de ter claro como realizar a súa publicidade:
    A publicidade máis eficiente e sen gastar diñeiro é a de boca a boca.
    Un dos medios de comunicación máis efectivo é o xornal.
    Repartir folletos, e trípticos.
    Ter unha imaxe creativa do local.
    Estar afiliado a algunha cámara de comercio, tense a vantaxe de poder asistir a exposicións

    ResponderEliminar
  3. -Ante todo, está claro que cada vez é máis difícil para o pequeno comercio ter unha preseza atractiva no mundo da publicidade, xa que hoxe en día, soamente as grandes empresas poden permitirse os medios necesarios para poder publicitarse en espazos onde poidan ser vistos. Tamén lles é máis custoso no sentido de que as grandes empresas teñen consultores que se ocúpan única e exclusivamente da publicidade e os pequenos comerciantes,con menos coñecementos, teñen que encargarse de calquera tarefa relacionada con lapublicidad.

    ResponderEliminar
  4. A publicidade para PEME é aquela que se crea e se realiza para as pequenas e medianas empresas e que se diferencia da das grandes empresas xa que o investimento e a zona adoita ser máis limitada. Esta publicidade axúdalles a facerse grandes e a non desaparecer.

    Adoita darse o caso na maior parte das pequenas e medianas empresas que o máximo responsable é o propietario da compañía. Isto acentúa a visión da publicidade como un gasto, e non como o como o que realmente é: unha inversión

    ResponderEliminar
  5. O obxectivo principal da publicidade é procurar, manter e aumentar a distribución e o consumo dun produto, o seu fin real é unha comunicación eficaz, ou sexa, o efecto último da publicidade debe ser modificar as actividades e/ou comportamento do receptor da mensaxe.

    ResponderEliminar
  6. Existe unha gran variedade de obxectivos específicos da publicidade, estes varían segundo o produto, cambian co tempo e segundo as necesidades do anunciante, polo tanto, examínanse algún destes obxectivos:

    a. Dar a coñecer o público consumidor a marca, produto, o servizo ou idea que se desexe divulgar.
    b. Persuadir
    c. Dar a coñecer a Compañía.
    d. Recordar a existencia dun produto e/ou servizo

    ResponderEliminar
  7. Na actualidade moitos comercios botan o peche por non poder competir coas grandes superficies, é o caso das tendas de barrio.Las grandes superficies dispoñen de todos os medios físicos,económicos e xurídicos para influír ao máximo nas tomas de decisións de todo aquel comprador.

    ResponderEliminar
  8. Unha tenda de barrio sobrevive das necesidades que os consumidores teñen nun momento do día nunha situación determinada. Están situadas en barrios, con escasas zonas de aparcadoiro por non dicir que son nulas, pero que serían de nós sen elas, ese momento no que se te remata algún produto ou te decatas de que o necesitas e non o tes e vas á tenda de confianza,en a que compras dende que es un neno, que che coñecen, que che fían se é necesario, na que che regalan algún produto e na que calquera produto che vale un 15% ou 20% mais que en calquera supermercado.

    ResponderEliminar
  9. FACILIDADE PARA APARCAR.
    A xente neste século vive a vida á présa, busca sitios doados e rápidos; chegar, aparcar, pagar e saír, outra das diferenzas entre estes dous establecementos, os locais de barrio non poden dispoñer dunha zona privada para o aparcamento mentres que aos grandes locais lles ceden aparcadoiro privado cuberto e todo tipo de melloras.

    ResponderEliminar
  10. A nosa conclusión final é que os comercios tradicionais e minoristas son moi importantes para o fluxo económico e todos deberiamos de reformularnos onde ir á hora de comprar un produto ou gozar dun servizo, tendo en conta que estes comercios dependen basicamente da demanda dos seus clientes para manterse en funcionamento

    ResponderEliminar

  11. CONCLUSIÓNS DÁS EMPESAS PEQUENAS DARSE A COÑECER NON MERCADO.
    1º- A xente non coñece a marca nin vos produtos ou servizos que vende a empresa
    2º- Os consumidores dubidan dá confianza que lles pode transmitir.
    3º- Os consumidores dubidan dá calidade dous produtos que se oferta,.
    4º- Non hai presuposto para facer unha campaña de publicidade e así se dar aconocer.
    5º- Non hai presuposto para contratar un personaxe público para que se dea a coñecer a marca
    6º- Escasas axudas económicas.
    7º- Desvantaxes en conto a consumo eléctrico.
    8º- Tardanza ao recibir a licenza de apertura.
    9º- Poucas posibilidades para conseguir un financiamento bancaria.
    10º- Nulas vantaxes en arrendamentos.

    ResponderEliminar