Consumo e Xénero

Consumo e Xénero
Imos ver a incidencia que ten a publicidade no cosumo e de como trata ó xénero.




TRABALLO A REALIZAR



APORTACIÓNS ALUMNOS





5 comentarios:

  1. Os alumnos seguindo o guión de traballo realizarán diferentes aportaicións ó tema.

    ResponderEliminar
  2. Publicidade Estrella Galicia; opinión do grupo :
    O noso anuncio non é sexista, xa que no vídeo que seleccionamos aparecen homes e mulleres en igual proporción e todos eles vestidos de "Festa", polo que non podemos consideralo un anuncio machista. Todos actúan da mesma forma e teñen os mesmos roles.

    ResponderEliminar
  3. Consumo: marca NIKE
    Neste video demostra que a súa marca vai de xeración en xeración equipando ao máximo co seu calzado e produtos, neste caso os pais utilizan produtos Nike dende sempre mesmo ao nacer o seu fillo xa cálzanlle unhas deportivas desta marca. Nike leva poñendo no mercado produtos de alta calidade a un prezo adquisitivo para todo tipo de publico.

    ResponderEliminar
  4. Consumo marca NIKE
    A publicidade é un aspecto moi importante á hora de consumir este tipo de produtos xa que hai unha gran variedade de marcas e modelos. Por iso esta marca dálle tanta importancia, para marcar a diferenza sobre a competencia. Buscan unha publicidade que impacte e como neste caso os seus produtos se adapten a todo tipo de idades.

    ResponderEliminar
  5. NIKE: xénero
    Específicamente no anuncio escollido no se aprecian rasgos discriminatorios en canto a os roles de cada sexo.

    ResponderEliminar