Publicidade Estrella Galicia; opinión do grupo : O noso anuncio non é sexista, xa que no vídeo que seleccionamos aparecen homes e mulleres en igual proporción e todos eles vestidos de "Festa", polo que non podemos consideralo un anuncio machista. Todos actúan da mesma forma e teñen os mesmos roles.
Consumo: marca NIKE Neste video demostra que a súa marca vai de xeración en xeración equipando ao máximo co seu calzado e produtos, neste caso os pais utilizan produtos Nike dende sempre mesmo ao nacer o seu fillo xa cálzanlle unhas deportivas desta marca. Nike leva poñendo no mercado produtos de alta calidade a un prezo adquisitivo para todo tipo de publico.
Consumo marca NIKE A publicidade é un aspecto moi importante á hora de consumir este tipo de produtos xa que hai unha gran variedade de marcas e modelos. Por iso esta marca dálle tanta importancia, para marcar a diferenza sobre a competencia. Buscan unha publicidade que impacte e como neste caso os seus produtos se adapten a todo tipo de idades.
Os alumnos seguindo o guión de traballo realizarán diferentes aportaicións ó tema.
ResponderEliminarPublicidade Estrella Galicia; opinión do grupo :
ResponderEliminarO noso anuncio non é sexista, xa que no vídeo que seleccionamos aparecen homes e mulleres en igual proporción e todos eles vestidos de "Festa", polo que non podemos consideralo un anuncio machista. Todos actúan da mesma forma e teñen os mesmos roles.
Consumo: marca NIKE
ResponderEliminarNeste video demostra que a súa marca vai de xeración en xeración equipando ao máximo co seu calzado e produtos, neste caso os pais utilizan produtos Nike dende sempre mesmo ao nacer o seu fillo xa cálzanlle unhas deportivas desta marca. Nike leva poñendo no mercado produtos de alta calidade a un prezo adquisitivo para todo tipo de publico.
Consumo marca NIKE
ResponderEliminarA publicidade é un aspecto moi importante á hora de consumir este tipo de produtos xa que hai unha gran variedade de marcas e modelos. Por iso esta marca dálle tanta importancia, para marcar a diferenza sobre a competencia. Buscan unha publicidade que impacte e como neste caso os seus produtos se adapten a todo tipo de idades.
NIKE: xénero
ResponderEliminarEspecíficamente no anuncio escollido no se aprecian rasgos discriminatorios en canto a os roles de cada sexo.